6 תשובות
זה לא מוזר
לא הבנתי מה מוזר.
לא יודעת אם זה מוזר...
אבל שונה כי אתם בגילאים יחסית בוגרים אז זה שונה מגיל קטן..
אבל שונה כי אתם בגילאים יחסית בוגרים אז זה שונה מגיל קטן..
לא יודעת להסביר את זה אבל אינטואיטיבית זה מרגיש לי מוזר
אני יכול להבין למה זה מוזר.. אהממ.. אם זה בחדרים שונים אולי יסכימו.
אנונימי
זה בסדר גמור!
אני ישן עם בני דודות בקשר טוב באותו חדר
אני ישן עם בני דודות בקשר טוב באותו חדר
באותו הנושא: