9 תשובות
כלום, נשארת בפנימייה בחוסר מעש
להירקב בבית כמו נכה אומלל
בבית
הולכת לבית של חברים
אף פעם לא יוצא.
וואו צודקת
אנונימית
נשארת
נשארת בבית במרתון יומני הערפד מי צריך חברים בכלל