אני יודע ששאלתי תשאלה הזאת כבר אבל לא מספיק אנשים נכנסו זה נורמאלי המשך..
המורה השניה שירז היום כל היום העירה לי שלא עשיתי כלום למשל בארוחת צהריים היא אמרה לי על תדבר שכל הכיתה דיברה וגם ביקשתי מחבר שלי שיגיד לי איך לרשום מילה כל שהיא באנגלית ואז היא אמרה אורי (השם שלי) לא מקבל לייק בפני כל הכיתה לייק זה תוכנית של הכיתה שלנו הכיתה שלנו היא כיתת אוטיסטים ואז אמרתי אני לא עשיתי כלום מה יש לך ואז היא אמרה לכול הכיתה יוצאים החוצה אורי לא יוצא!