3 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי כבר את כל הקטע עם הסוללה וחברות, הם מתקשרים לאימהות שלהן אז זה לא עובד בכלל..
ניסיתי כבר את כל הקטע עם הסוללה וחברות, הם מתקשרים לאימהות שלהן אז זה לא עובד בכלל..
אנונימית
תעשי להם שיחת נפש על זה שאת ילדה גדולה ובוגרת ואת יודעת מה טוב ומה רע
תגידי שאת הולכת לחברה ושהחברב תגיד להורים שאת איתה
באותו הנושא: