3 תשובות
לשמוע שירים להתארגן להתקלח להיות בטלפון להכין דברים לבית ספר ולאכול....
אוכלת ,רואה טלוויזיה מנצלת את הזמן הזה אולי לאימון בוקר ..
כנל.. אני אוכלת גלידה, זה רעיון.