3 תשובות
לשמוע שירים להתארגן להתקלח להיות בטלפון להכין דברים לבית ספר ולאכול....
אוכלת ,רואה טלוויזיה מנצלת את הזמן הזה אולי לאימון בוקר ..
כנל.. אני אוכלת גלידה, זה רעיון.
באותו הנושא: