תשובה אחת
בואי תביני משהיו אקס זה מישהי שאת מוציאה מהחיים שלך כאילו כבר הוצאת אותו כשהוא נהיה אקס אבל הרעיון הוא לשחרר ממנו לא אכפת לך ממנו ממה שהוא מרגיש ממה שאומר וממה שהוא עושה ועם מי הוא נמצא.. כי רק ככה תוכלי להתקדם בחיים ולהכיר חבר חדש ובאמת להקדיש לו את הכל אלה עם את מעונינת לאוהב אותו שוב אז זה שונה כי נראה שאת מתעסק בו דווקא...