8 תשובות
אין
אותו שיט.
בגלל שבעברית רושמים אירופה אז אתה משתמש באירו
ובגלל שבאנגלית אומרים europe יענו יורופ
אז הם אומים יורו
ובגלל שבאנגלית אומרים europe יענו יורופ
אז הם אומים יורו
אותו דבר. פשוט הגהה שונה ממדינה למדינה. רושמים אירו, אומרים יורו. euro
אותו דבר
שואל השאלה:
לא כי תשובה אחת לא מספיקה, תודה לכם
לא כי תשובה אחת לא מספיקה, תודה לכם
אנונימי
אתה כועס עלינו כי ענינו לך?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
באותו הנושא: