2 תשובות
בשביל מה את כותבת את השאלות האלה? בן יקבל אותך איך שאת אם מישהו יאהב אותך תאמיני לי שלא ישנה לו..
אהבה אמיתית היא פנימית ולא חיצונית.
ואם הרושם שקיבלת עד עכשיו הוא הפוך, אנחנו בבעיה
ואם הרושם שקיבלת עד עכשיו הוא הפוך, אנחנו בבעיה
באותו הנושא: