4 תשובות
תדברי איתם על זה שהחיים הם שלך ויש לך סדר משלך
שואל השאלה:
הבעיה שהדברים שלהם תמיד חשובים יותר משלי, בהיגיון כללי. זה יותר הגיוני שאני אשמור על אחיינים שלי אם יבקשו ממני מאשר שאני אכתוב לא? לפעמים אני מתרצת שאני חולה ואז מתחמקת, אבל אני לא יכולה להשתמש בתירוץ הזה יותר מדי פעמים ואני בהחלט לא יכולה להגיד שאני מעדיפה לכתוב, כי אז יגידו שאני פשוט לא בסדר.
הבעיה שהדברים שלהם תמיד חשובים יותר משלי, בהיגיון כללי. זה יותר הגיוני שאני אשמור על אחיינים שלי אם יבקשו ממני מאשר שאני אכתוב לא? לפעמים אני מתרצת שאני חולה ואז מתחמקת, אבל אני לא יכולה להשתמש בתירוץ הזה יותר מדי פעמים ואני בהחלט לא יכולה להגיד שאני מעדיפה לכתוב, כי אז יגידו שאני פשוט לא בסדר.
אנונימית
נכון.. ועל זה צריך לדבר איתם.. שגם לך יש חיים
שואל השאלה:
אבל כנראה החיים שלי פחות חשובים
הם חושבים באמת שאני לא עושה כלום, אבל ברור שאני לא עושה כלום.
אלא אם אני לבד בבית (נדיר) אני לא יכולה להתרכז בשום דבר שחשוב לי. אני יכולה רק להיות בסטיפס ולהקשיב למוזיקה.
אבל כנראה החיים שלי פחות חשובים
הם חושבים באמת שאני לא עושה כלום, אבל ברור שאני לא עושה כלום.
אלא אם אני לבד בבית (נדיר) אני לא יכולה להתרכז בשום דבר שחשוב לי. אני יכולה רק להיות בסטיפס ולהקשיב למוזיקה.
אנונימית
באותו הנושא: