6 תשובות
שהייתה מלכה באנגליה?לא הבנתי את השאלה
כרגע יש שם מלכה ויש תמיד חיילים שעומדים ולא זזים שם עם כובע שחור גדול ומדים אדומים
אנונימי
שואל השאלה:
כן נו יש לזה שם? לכל "הדבר" הזה של החיילים שלה שעומדים שם ולא זזים?
פשוט זה לעבודה מסויימת..
אנונימית
משמר קולדסטרים
אם אני לא טועה
אנונימי
שואל השאלה:
הוו כן זה נראלי זה, אייך אומרים את זה באנגלית?
אנונימית
תקופה?
אולי התקופה הויקטוריאנית
באותו הנושא: