6 תשובות
שהייתה מלכה באנגליה?לא הבנתי את השאלה
כרגע יש שם מלכה ויש תמיד חיילים שעומדים ולא זזים שם עם כובע שחור גדול ומדים אדומים
כרגע יש שם מלכה ויש תמיד חיילים שעומדים ולא זזים שם עם כובע שחור גדול ומדים אדומים
אנונימי
שואל השאלה:
כן נו יש לזה שם? לכל "הדבר" הזה של החיילים שלה שעומדים שם ולא זזים?
פשוט זה לעבודה מסויימת..
כן נו יש לזה שם? לכל "הדבר" הזה של החיילים שלה שעומדים שם ולא זזים?
פשוט זה לעבודה מסויימת..
אנונימית
משמר קולדסטרים
אם אני לא טועה
אם אני לא טועה
אנונימי
שואל השאלה:
הוו כן זה נראלי זה, אייך אומרים את זה באנגלית?
הוו כן זה נראלי זה, אייך אומרים את זה באנגלית?
אנונימית
תקופה?
אולי התקופה הויקטוריאנית
אולי התקופה הויקטוריאנית
coldstream guard
באותו הנושא: