5 תשובות
את מתרגשת? נגעו לך אולי בנקודה רגישה עצלך?
התרגשות? מבושה כזה... אולי את סתם מתרגשת
אנונימי
אולי לא קיבלת הרבה מחמאות בחיים שלך או שזה נגע לך בנקודה רגישו או אולי זה סתם חלק מגיל ההיתבגרות וזה יעבור לך
;)
כי את מתרגשת אל תתרגשי
תקחי את זה בקלות
תגידי תודה ותשתקי (:
כשהחמיאו לך, את ידעת שזה נכון? או שלא חשבת שאת כזאת באמת..? כי אולי הערך העצמי שלך, לא גבוה במיוחד..