5 תשובות
היי אני מרחובותת !!
והחברות הכי טובות שלי גרות אחת בכרמיאל ואחת בחיפה, יש היום רכבות זה לא ככ בעיה ואפשר להפגש באמצע (:
שואל השאלה:
הבעיה שאסור לי לנסוע ברכבת והמקום היחידי הכי רחוק שאני יכולה לנסוע אליו זה הקניון בחיפה כי אני יכולה לנסוע לשם באוטובוס
אנונימית
אם באמת אתם אוהבים אחד את השני תנסו חבל שסתם תוותרו על זה. אתם יכולים להשתדל לדבר ביום יום ואולי אפילו לעשות וידאו צ'ט מדי פעם
שואל השאלה:
אבל באלי להיות איתו בזוגיות..
אנונימית
לא תפתחי איתו קשר אינטרנטי