5 תשובות
כן, בתקופה הזאת יש המון וירוסים באוויר
זה בגלל עונת המעבר.. אבל האמת שגם אני לא מבינה איך אפשר להיות חולים מזה חח
גם יכול להיות, וגם יכול להיות סיבות רבות, מפעילים מזגן ומתקררים, חיידקים, נדבקים מאחד השני וכ"ו.
כל האנשים עם האלרגיות לעונת מעבר מתעטשים, ויוצאים להם חיידקים עם העיטושים. מי שלידו נושם את החיידקים האלה וגם הוא מפיץ אותם, וככה זה ממשיך...:)
זה יכול להיות עונת המעבר, אלרגיות או שזה פשוט בגלל המעברים התמידיים בין החום בחוץ לקור של המזגן..
באותו הנושא: