5 תשובות
כנראה שכן.. זה עוד הרבה זמן לא?
הייתי במוסד פעם שהייתי בן 12 שמו אותי באזה מוסד בבאר שבע באמצע המידבר הייתי חוזר הבייתה פעם בשלוש שבועות לשבת וחוזר בראשון
שואל השאלה:
עוד שבוע וחצי
שואל השאלה:
אבל אני גם
אני הייתי