2 תשובות
לא קשים בכלל
מומלץ למי שרוצה מקצוע מסודר ואין לו הרבה אפשרויות


בהצלחה!
היי. ממש לא! אני מכירה מישהי שאפילו אין לה בגרות מלאה שלמדה את הלימודים האלה וכששאלתי אותה היא ענתה שהלימודים ממש לא קשים והם עברו לה בקלות!