6 תשובות
כאילו עם חברות וכל זה?? או משפחה?
שואל השאלה:
אנונימית12345678999
עם חברות
אנונימית12345678999
עם חברות
אז עם זה עם חברות לכו למקום שכולכן נהנות ממנו ככה שיהיה וויב טוב.
אפשר החלקה על הקרח, אסקייפ רום ( יש אסקייפ רום שאני ממש ממליצה עליו שמכינים בו קאפקייקס וזה ממש כיף) , יש גם חדרי קריוקי, מסעדות ( אם בא לך משהו מתוק יש את בית הפנקייק)
אפשר החלקה על הקרח, אסקייפ רום ( יש אסקייפ רום שאני ממש ממליצה עליו שמכינים בו קאפקייקס וזה ממש כיף) , יש גם חדרי קריוקי, מסעדות ( אם בא לך משהו מתוק יש את בית הפנקייק)
אלא אם כן את רוצה לעשות כזה רק עם חברים כזה אז מסעדה,מסיבת בריכה,באולינג..
את יכולה ללכת למין מועדון כזה שעושים שם ימי הולדת וזה יוצא ממש יפה
(דודה שלי עשתה כזה גם בגיל 15)
(דודה שלי עשתה כזה גם בגיל 15)
ים, סרט, מסעדה, באולינג.. מזל טוב!
באותו הנושא: