3 תשובות
לא יודע אבל בטוח כתוב בגוגל
מדעי המחשב מלמדים אותך שפת תכנות ובסייבר מלמדים אותך תאורטית על מערכות הגנה של המחשב
תראי, זה משתנה מבית ספר לבית ספר, אבל אצלנו במגמת מדעי-המחשב לומדים שפת c# ו- html בשנה הראשונה, עוד c# בשנה השנייה, ובשנה השלישית (לא חובה) אפשר להרחיב לפיתוח אפליקציות. אצל סייבר לומדים, שנה ראשונה c#, assembler, המון חומר תיאורטי על מערכות מחשוב והגנה, ואותו הדבר בשנה השניה.