התחברות
הרשמה
איך להתחיל לדבר עם בנים מהכיתה שלי (כיתה ט) בקטע של ידידות
1 באוקטובר 2019, 15:47
התחלות
ביישנות
נושאים לשיחה
ידידות
תשובה אחת
לדבר על משהו שקשור לנושא של השיעור ומשם לפתח שיחה
M
Mello
באותו הנושא:
איך להתחיל עם בחורה מהכיתה אני בן 16, ועדיין לא יודע עצות מישהו?
איך להתחיל עם ילדה מהכיתה? בן 16
למה בנים מתחילים עם בנות ברחוב במקום להתחיל עם בנות מהכיתה?
אני בכיתה י' איך להתחיל לדבר עם בנים מהשכבות הבוגרות יותר?שלא יהיה מוזר מדי..
ילד מהכיתה החדשה התחיל לדבר איתי בווצאפ למה?
אם 3 או 2 בנים מהכיתה מעוניינים בי או דלוקים עליי בכיתה זה הרבה יחסית?
איך להתחיל לדבר עם בנים ולהשיג יותר ידידים לא ידידות??? כיתה ט'
איך להתחיל לדבר עם ילד שבא לכיתה שלנו לפעמים?
היום בנים מהכיתה שלי התחילו לדבר על מי יותר יפה מהסדרה פול מון
איך אני יכולה להשיג ידידים בנים מלהתחיל ב0?( מהכיתה)
זה מוזר שאני כיתה יב ואף אחד לא ניסה לדבר איתי כל השנים מהכיתה וכל אלה?