32 תשובות
להמשיך בחיים.
משתתף בצערך
שואל השאלה:
אבל זה קשה
אנונימי
תמשיכי בחיים כולה מורה
אויי מסכן.. אבל תתעודד אני ראיתי את המנהלת והיא באה אלינו בריצה לשאול מה שלומי(הייתי עם חברה )
מישהי מהכיתה שלי פעם ראתה את המורה לספורט ערומה במתלחות בבריכה
שואל השאלה:
ספייסי המקלף התעודדתי
אנונימי
יעודד אותך אם המורה שלי לתנך גירבץ ונתן לי כיף אחר כך?
אקונומיקה
חחח תשטפי תעיניים
להירגע, לנשום, קח כוס מים ותעבור עיר
אימלה מסכן חח
לו רק היית קצת פחות המורה שלי, לו רק היית קצת יותר נערה שלי הייתי מראה לך מי הוא הילד הכי מפותח בכיתה...
אזז אתה יכול לעשות כרגע 2 דברים, או לפתח על המורה שלך קראש וללכת לשמוע את השיר לוח וגיר או ללכת להיפנוזה ולבקש שימחקו לך את התמונה הזאת מהראש.
בהצלחה.... מקווה שזה יעבור לך מהר
אוי ואבוי
אוי ואבוי, רק לדמיין את זה לא עושה לי טוב.
לפחות אתה לא נכנסת למלתחה להחליף בגדים מהבגד ים ופתאום רואה שם את המורה ערומה
אנונימית
תנשום עמוק, תשתה מים. הכל יהיה בסדר!
אוי ואבוי... אלוהים ישמור אני ממש מצטערת בשבילך :(
אל תדאג!

סתם חח, לא קרה כלום. קורה.
נכון שזה נשמע מביך ולא נעים, אבל תנסה להמשיך האלה.
חחח! הרגת
קרה לי חוח
שום דבר פשוט תנסי לא לחשוב על זה אם זה מטריד אותך
מה הבעיה בזה? אתה יודע, גם לה יש חיים. מה ההבדל אם תראה אותה או מישהי אחרת בביקיני?
אנונימית
תמשיך בחייך המעניינים והסוערים
אבוי
חחח פשוט להמשיך לחיות.כשהייתי ביסודי,אז נכנסתי לפרופיל של המורה שלי בפייסבוק,ובטעות פרסמתי תמונה שלה בביקיני איזה פאדיחות רציתי למות למזלי היא לא ראתה
לפנטז עליה
אתם יודעים גם מורה היא בת אדם, היא לא איזו חייזרית שיצאה הרגע מאיזור 51 עם ביקיני.
המנהלת שלי משכה לי בזקט פעם אבל צריך להמשיך בחיים
להתבגר:
חחחחחח הרגת אותי
תנסה לא לחשוב על זה יותר מידי
לדמיין את הפרצוף של הכוסית של השכבה במקומה
אנונימית
תתבדח על זה עם חברים שלך ואז תמשיך בחיים.