5 תשובות
שהוא משקיע בלימודים ולא מכור לרשתות חברתיות ולטלפון בכללי?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא אומר כלום על הזוגיות שלנו?
זה לא אומר כלום על הזוגיות שלנו?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כאילו יותר עם חברים שלו בבית הספר אבל שאנחנו לבד הוא מתחיל את הנשיקות..
הוא כאילו יותר עם חברים שלו בבית הספר אבל שאנחנו לבד הוא מתחיל את הנשיקות..
אנונימית
ככה זה בנים בגיל הזה ובכללי כי הם מתבגרים בגיל ממש מאוחר מבנות בדרכ
זה לא אומר כלום אלא אם כן זה מציק לך ופשוט תדברי איתו על זה
זה לא אומר כלום אלא אם כן זה מציק לך ופשוט תדברי איתו על זה
אנונימית
צריך גם חופש, זה טוב שהוא לא דבוק אליך כל הזמן.
אבל אם זה מבושה אז זה לא בסדר...
אבל אם זה מבושה אז זה לא בסדר...
באותו הנושא: