9 תשובות
חתול שלי
קראש/משפחה/כדורגל
אני קמה מהמיטה רק אם אני חייבת, כדי ללכת לבית הספר או לטיפול וכאלה. לא יודעת מה לחשוב על השאלה הזאת
אני קם בשביל להנות
עדיין לא מצאתי מטרה אני פשוט במסגרת
אין לי באמת סיבה לקום... אולי זה נחשב העובדה שאני רוצה להיות שם בשביל אחותי הקטנה והכלבה שלי?
אנונימית
אני אוהבת לחיות...
לולל איזו שאלה מדכאת, תכלס אין סיבה חוץ מלהמשיך לשרוד
אנונימי
אני קמה בשביל ארוחת בוקר, כי אני אוהבת אוכל.
שואל השאלה:
מה מניע אותכם לקום מהמיטה בבוקר כאילו?
אנונימי