10 תשובות
מה יש לך לעשות שם אל תלכי
תגידי להורים שלך להגיד שלא הרגשת טוב
RY4
אל תלכי.. תמציאי שאת לא מרגישה טוב או משהו כזה
תמציאי תירוץ אם את ממש לא רוצה לבוא לא יכולים להכריח אותך
כן
לכי לעלייה לתורה לא לאירוע
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
זה בסדר גמור, אל תבואי אם את לא רוצה.
תגיד לו מקסימום שהיית אצל יזיזה
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט לבוא רק לאירוע ולא לעלייה לתורה? או להפך?
כי אני באמת לא כלכך קרובה אליהם כמו שאר המשפחה שלי

תודה על התשובות אגב
אנונימית