6 תשובות
שואל השאלה:
אוקי טוב
ומה 185 סמ לא כזה גבוה?
אוקי טוב
ומה 185 סמ לא כזה גבוה?
אנונימי
זה בראש שלך
לא מסתכלים עליך
לא מסתכלים עליך
אני 1.90 ולא מסתכלים עליי סתם ככה כשאני הולך ברחוב, 1.85 זו לא איזה תופעה מיוחדת. אלא אם אתה חי באסיה או משהו, אתה סתם מדמיין
ענית על השאלה של עצמך
כנראה כי אתה גבוה
איך מסתכלים על גובה של מישהו
אנונימית
באותו הנושא: