8 תשובות
אני בוכה דיי
עצוב עצוב עצוב
מה צפיתי עכשיו,
אנונימי
מה שקורה שבמקום שחקנים לוקחים אושיות אינסטגרם לשחק
לא הבנתי,זה מסרט?
אנונימי
איזה מצח יא ראבי
אמאלה איזה פח זה
שואל השאלה:
אנונימי
פסטיגל.. :(
אנונימית
כל הפסטיגל הזה עצוב. זה גורם לי לבכות איך הרסו את הפסטיגל.