5 תשובות
כי את אומרת לעצמך שאת לא ברמה שלו
כי ככה הצבת את האידיאל שלך כלפיו חשוב לזכור שהוא בסך הכל רק בנאדם בדיוק כמוך
בעזרת השם הקראשים שלנו ישימו עלינו אמכלה הלוואי
בנקודת מבט פסיכולוגית זה נקרא סכימה עצמית.
יכול להיות כי אמרת שאת לא ברמה שלו? תזכרי שאת כן כי שניכם בני אדם בסך הכל
את ברמה שלו וכולם בני אדם!!!!