3 תשובות
שואל השאלה:
אגב. אמרתי לו הרגע הוא צחק והכל טוב
אנונימית
למה שלא תגידי שאת לא אוהבת לדבר בטלפון?
גם לי ממש קשה לדבר בטלפון אני םשוט אומרת לא רואה סיבה שלא תגידי לו ותמשיכו לדבר בווצאפ
לא נעים לי לדבר בטלפון, יש לי בעיה בטלפון ולא שומעת שיחות.. לא חסרים תירוצים
אפשר גם להגיד שיותר קל לך להתנסח בכתיבה