23 תשובות
לי, אין לי אף רשת חברתית
לי יש
אני בעיקרון ילדת טוויטר
זה שאין לך אינסטגרם לא הופכת אותך לנורמלי או ללא נורמלי
לי אין אבל לא הייתי אומרת שאני נורמלית
צר לי לבשר לך אבל אינסטגרם זה הנורמלי החדש. אם לרוב יש- מי שאין לו הוא לא נורמלי.
ולי אין, אגב. אבל אני לא מתנשאת בגלל זה.
אנונימית
טוויטר זה גם רשת חברתית
אנונימי
גם אני ילדת טוויטר
כיף אינטרנטי

נו רואה שאני לא "נורמלית"
אינסטגרם זה של מושפעים
אה ישלי אינסטגרם אז אני לא נורמלית? יאי
סליחה אני אחזור לגור ביער ולצוד את האוכל שלי, אה ולחטוב עצים למדורה יחד עם "הנורמלים"
להתנשא מעל אחרים כי אתה "שונה" לא הופך אותך למיוחד
יש המון בלי אינסטגרם, אל תחשוב שאתה שוחב נגד הזרם וכולם צריכים למחוא לך כפיים
כולה אפליקציה מסקנה
שואל השאלה:
מגזים כולה שאלתי ואמרתי עובדות (כן מה שאמרתי זה עובדה)
אני מת ילד מה עובדה בזה
זה תלוי איך אתה משתמש בזה אם אתה משתשמש בזה כדי לנסות להכיר אנשים חדשים פתוח לכל מיני עמודי צחוקים זה סבבה אבל אם אתה מהחיים בסרט ואני יודע שאקבל על זה צרור קללות בפרטי שמצלמים כל מיני דברים לא מעניינים בעליל ואדגיש זה מסכנות וחושבים שזה באמת מעניין מישהו
שואל השאלה:
מה הקטע בלישלוח תמונה לאנשים תמונה ולצפות שיתחילו איתך (על תשקר זה כול מה שקורה שם זו כול האמת ורק האמת)
האמת שזה לא מה שקורה שם
דבר ראשון, לא התחלתי עם אף אחד באינסטגרם עד היום, וגם איתי לא :) זאת לא המטרה

והדבר השני היותר חשוב, אתה לא יכול לומר את זה מעצם העובדה שאין לך אינסטגרם. זה כמו שאני אומר שאיזה סרט גרוע למרות שלא ראיתי אותו
מה יתחילו איתך אנשים נשואים יד להם אינסטגרם רוצה להתחיל יש טינדר
שואל השאלה:
ניסיתי וכן זה כול מה שקורה שם זה שאתם לא מוכנים להודות זה לא בעייה שלי
ילד, לך לישון
שואל השאלה:
לך להתחיל אם אנשים (אפילו שלא עובד לך)
טוב אבא
אין אתה גאון אתה יודע להבדיל בין עם ואם
מבין עניין
אם אתה לא אוהב להשתמש בפלטפורמה כזו או אחרת, אל תשתמש. אף אחד לא מחייב אותך להירשם לאינסטגרם ולעלות תמונות שלך. אנשים עושים את זה מרצון בלבד. וגם בלי קשר בתכלס אתה יכול גם לא לעלות תמונות ולראות סתם סרטונים או תמונות כאלו ואחרות בחיפוש זה גם נחמד.