התחברות הרשמה

למה אין איפה להכיר חבר?

30 בספטמבר 2019, 22:51
קשריםהכרויותחברויות    
3 תשובות
ככה
R
Roko
יש
כל מיני פורומים
אינסטגרם
ידיד של חברות
או סתם תתחילי עם מישהו ברחוב
Z
ZOMBIET
ברור שיש
בָּר
באותו הנושא:
אני מרגישה שאין איפה להכיר אנשים (י"ב)
איפה להכיר חברים?
למה אין איפה להכיר אנשים? (י"ב)
איפה להכיר חברים מהאזור שלי אם אני לא לומדת ולא הולכת לתנועת נוער תהיו יצירתיים
אני בת 18 ואף פעם לא היה לי חבר ואין איפה להכיר זוגיות
איפה להכיר יותר בנים? לא חוגים או תנועות נוער או משהו.
איפה להכיר בנות ? (14)
איך/איפה להכיר בנים ?
איפה להכיר חברים?
איפה להכיר חברות חדשות? (בת 19)
איפה להכיר חברים (בת22)