אני לא יודעת מה לעשותת המורה שלי לספורט שונאת אותיי בבקשה תקראוו
אני בכיתה י ועשיתי עליה רושם ממש ממש רע בהגזמה אבל... לפני שני שיעורים איחרתי לשיעור והיא התעצבנה ושלחה אותי להירשם והבאתי לה אישור למה איחרתי והיא לא קיבלה את זה... בשיעור האחרון ביקשתי ללכת לשירותים והיא נתנה לי והלכתי לשירותים לכזה 10 דקות כי הייתי צריכה להביא פד מהכיתה והיא התעצבנה עליי בטירוף היא לא הסכימה לשמוע למה יצאתי לעשר דקות והיא צרחה עליי ואמרה לי שהיא בחיים לא תתן לי לצאת מהשיעור גם אם יברח לי במכנסיים... אני ממש ממש מפחדת ממנה והיא שונאת אותי עכשיו ואני אקבל בגלל זה ציון גרוע... מה לעשות??