5 תשובות
זה הזוי, אבל זה קורה כל פעם מחדש ככל שהשנים עוברות.
עצוב דווקא..
הזוי אבל זה מה שקורה. עוד כמה שנים כשיצפו בסדרות עכשוויות יגידו מה זה הדבר הזה שלבשנו .
העולם מתפתח
יש בזה משהו מדכא, אף פעם לא נוכל לעמוד בקצב השתנות הזאת
ולפני שנשים לב, נשאר מאחור