8 תשובות
אני משרתת בגדוד הובלה של נהגי משא כבד.. זה לא משהו.
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
הרבה נפקדים, הרבה שונאים את התפקיד כי זה טוחן, הרבה מנסים לעבור..
אנונימית
זה לא תפקיד משהו משהו.
שואל השאלה:
כמה זמן את משרתת? והאם את סובלת שם או שזה עוד נסבל..
כמה זמן את משרתת? והאם את סובלת שם או שזה עוד נסבל..
אנונימית
אני לא משרתת כנהגת, אני משרתת כפקידה שם.. עצה שלי תנסה לשנות את השיבוץ לפני הגיוס
אנונימית
כל היום לשבת מול ההגה לנסוע מרחקים ארוכים, לרוב תצטרך לישון בבסיסים לא בסיסים ואולי אפילו לכמה ימים
זה טחינה וזה קשה
מצד שני אם לא תצליחי לצאת מזה תנסי לראות את החיובי בזה. רשיון על חשבון הצבא וגם הלימודים על חשבון הפזמ, אם את אוהבת לנהוג אז זה טוב, לראות בסיסים שונים ומקומות שונים, כל יום נוסעת למקום אחר ויש גיוון כזה.., לא יודעת אם זה גם נהג משא כבד אבל יכול להיות שתכנסי לשטחים וזה גם מגניב כזה
זה טחינה וזה קשה
מצד שני אם לא תצליחי לצאת מזה תנסי לראות את החיובי בזה. רשיון על חשבון הצבא וגם הלימודים על חשבון הפזמ, אם את אוהבת לנהוג אז זה טוב, לראות בסיסים שונים ומקומות שונים, כל יום נוסעת למקום אחר ויש גיוון כזה.., לא יודעת אם זה גם נהג משא כבד אבל יכול להיות שתכנסי לשטחים וזה גם מגניב כזה
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
אנונימית
באותו הנושא: