8 תשובות
כנל
כן
xm1
קרה לי בכיתה ו, היא ממש עקבה אחריי והם שרקו לי ואמרו לי "איזה כוסית"
קרה לע
אתמול עצרה לי מכונית שרקו מ3 וצעקו מ2 לומדים להתעלם מזה כי תכלס, אין לאנשים ביצים לעצור להתחיל איתך אז הם שורקים לך בזמן נסיעה. פשוט להתעלם
חחח כן
גם כשאני כולה חוזרת מבית ספר צופרים
בחיים אני לא אבין את זה . (משאיות בעיקר)
מתעלמים וזהו למי אכפת מהם.
למרות שאני לא מבינה שמה הם עשו עם הצפירה הדאת ומהזה תרם להם להמשך החיים אבל כן להתעלם.