16 תשובות
בירות ויין
ניסים
אנונימית
ויטמינציק
המ
טעמתי לא הרבה.. וואן גוך?
ניסים
אנונימית
אין לי ממש אחד הכי אהוב
אבל יגרמייסטר תמיד עובד בשבילי(וכנראה הכי אהוב עליי)
וויסקי אני הכי אוהב הנסי וגם ג'ק דניאלס ופיירבול
הוודקה האהובה עליי זה גרייגוס /רוסקי
בירה אהובה עליי זה ויינשטפן
ניסיםם
אנונימית
ניסים
אנונימית
שואל השאלה:
טוב ניסים
ערק ערק ערק
רוסקיי
רוברטו קוואלי
קאלסברג
קורונה
כזה שאין לו טעם של אלכוהול ויורד יפה בגרון
רוברטו קוואלי/ ואן גוך אסאי
ואן גוך, היחיד שטעמתי