9 תשובות
תעשה. אם לא תאהב, אתה תמיד יכול להוריד.
לך על זה אפילו שלדעתי אם בנים עושים הליקס או טראגוס זה הרבה אבל הרבה יותר יפה מאשר עגיל ראשון רגיל
אנונימית
אני חושבת שאם כבר עגיל אז רק באוזן אחת איזה משהו בקטנה כזה יהלום קטן זה לא ערסי וצעקני וזה גם לא גייז או משהו נשי זה די רגיל כזה וזה יכול להיות יפה תלוי במבנה פנים והשיער והכל אבל זה מה שיפה אם כבר מדברים על עגיל לבנים
שואל השאלה:
אמרו שיתאים לי יותר עגיל בכל אוזן חחח
אמרו שיתאים לי יותר עגיל בכל אוזן חחח
אנונימי
בעיניי זה פחות יפה עגיל בשני האוזניים אבל תפסיק לחשוב על אמרו לי שיהיה לי ככה וככה וככה אתה צריך לחשוב רק על מה שישמח אותך ואתה תאהב
אנונימית
שואל השאלה:
נכון, אבל אי אפשר להתעלם מהאנשים שסובבים אותך. אחרי הכל זה רושם ראשוני
אני אוהב ללבוש בגדים רחבים שנראים כמו שק עליי, אבל אני לא אצא לפגוש עם זה אנשים- אני אתלבש מסודר. במיוחד אם אלה אנשים חדשים שאני רוצה להכיר ולהשאיר רושם טוב
נכון, אבל אי אפשר להתעלם מהאנשים שסובבים אותך. אחרי הכל זה רושם ראשוני
אני אוהב ללבוש בגדים רחבים שנראים כמו שק עליי, אבל אני לא אצא לפגוש עם זה אנשים- אני אתלבש מסודר. במיוחד אם אלה אנשים חדשים שאני רוצה להכיר ולהשאיר רושם טוב
אנונימי
אתה תאהב את עצמך עם העגילים שאתה מדמיין שיהיו לך? זה מה שיגרום לך להרגיש שלם עם עצמך? תנסה לשאול את עצמך את השאלות האלה.... זה מזכיר לי קצת את עצמי שהתלבטתי אם לצבוע את השיער
אנשים לא יקחו אותך כערס אם יהיה לך עגיל יהלום קטן באוזן אבל אם יהיה לך איזה יהלום ענקי מנצנץ מקילומטרים ומוגזם יחשבו שאתה ערס
שואל השאלה:
אני אוהב את עצמי ומרגיש שלם בלי עגילים וגם עם עגילים (אם זה יתאים לי חחח)
מה שכן, אני רוצה "להתפתח" יותר ולנסות משהו חדש- אבל זה לא בטוח יתאים, ואני לא רוצה תגובות שליליות מאחרים
אני כנראה אלך בשבוע הבא לעשות עגיל אבל חחח בא לי עכשיו, נראה אם יתאים
אני אוהב את עצמי ומרגיש שלם בלי עגילים וגם עם עגילים (אם זה יתאים לי חחח)
מה שכן, אני רוצה "להתפתח" יותר ולנסות משהו חדש- אבל זה לא בטוח יתאים, ואני לא רוצה תגובות שליליות מאחרים
אני כנראה אלך בשבוע הבא לעשות עגיל אבל חחח בא לי עכשיו, נראה אם יתאים
אנונימי