9 תשובות
מנהטן רוצה
ואלמבה לא רוצה
la או ניו יורק
ערים מעולות להתפתח בהן
רוצה-וירג'יניה/אוהיו/מיזורי
לא רוצה-פלורידה/אריזונה (מדינות חמות מדי)
הייתי רוצה : היו יורק
לא הייתי רוצה : la
לוס אנגלס כי אני מתגעגע למשפחה
יואו דטרויטט אפילו שהייתי מת ברגע שאני נכנס לשם כי אני לבן
רוצה קליפורניה או בוסטון
לא רוצה ניו יורק
הייתי רוצה באלסקה,
ולא הייתי רוצה בקליפורניה כי חם.
הייתי רוצה היו יורק
לא הייתי רוצה la בגלל כל הפשע שם...