7 תשובות
היא ליטרלי אחותך, יצאתם מאותו החור.
זה לא פאדיחה.
זה לא פאדיחה.
ממש לא פדיחה אתן אחיות
טיפה פדיחה..אבל לא נורא ממש אתן אחיות
4 מתוך 10
בכלל לא פאדיחה
לא פדיחה אתן אחיות
אחותךך זה בסדר
באותו הנושא: