5 תשובות
זה סבבה אבל לחג עדיף לבן
כל עוד את לא גותית לגמרי הכל טוב
אנונימית
זה בסדר
תשאירי . זה סך הכול צבע לק
זה בסדר. כולה לק
באותו הנושא: