התחברות
הרשמה
איך ניהים מנהלים במיקמק?
30 בספטמבר 2019, 16:25
מיקמק
משחקי מחשב
נאמני סטיפס
עולמות וירטואליים
בחינם
3 תשובות
את צריכה להיות רמה 10
s
simba.
רמה 10
ו
ולך אין עיניים!
שאלת חיי
f
fogbby
באותו הנושא:
מיקמק מיקמק מיקמק
לכל מי ששיחק מיקמק בילדות ; אומרים מיקמק או מיקמאק? (אני אומרת מיקמק חברה שלי אומרת מיקמאק )
למישהו יש חשבון מיקמק מנוי או מנהל?
אם שיחקתם אי פעם בעבר מיקמק אז איך הייתם מעליבים/מקללים במיקמק?
כשאתם רואים סרט והשחקן החאתיך מת, אתם ניהים עצובים?
למה כל-כך הרבה מנהלים פרשו ממיקמק?
שמעו קטע, אני כתבתי שאלה על מיקמק והיה כתוב התגיות "מיקמק לפאקינג נצח" זה הגיוני?
מה ניהיה ממיקמק זה כבר לא משחק ילדים המשך...."מי שעושה טוב ביתי"
מכירים מיקמק? שיחקתם מיקמק?
מי שמנהל במיקמק כמה קומות יש במעלית?ומה עושים בחדר ישיבות?
היי אני משחקת מיקמק כבר תקופה ויוצא לי לשמוע פה ושם על יריד מיקמק..מה זה?