תשובה אחת
"התנהגות פסיבית-אגרסיבית היא דרך תקשורת בעייתית בה מובע כעס בצורה לא עוינת לכאורה - בדרך כלל מדובר בדפוס אישיות בו אדם מבטא תוקפנות באופן עקיף ורק לעתים רחוקות מבטא עוינות באופן ישיר.
התנהגות פסיבית-אגרסיבית היא בעצם התנהגות מאוד אגרסיבית...
פאסיביות אגרסיביות מתבטאת בסדרה של התנהגויות הפוגעות באחרים: הענשה (למשל "טיפול בשתיקה") תוך אמונה עצמית כנה של פגיעות, נחיתות וקורבנויות.
התנהגות פסיבית אגרסיבית יכול לקבל צורות שונות, בתלות באדם ובסיטואציה, אך לרוב היא מתאפיינת בהתחמקות, תירוצים, שקרים, דחיינות, ציניות, סרקאזם ומענה מעורפל לשאלות ישירות ושמירת הזכות לומר את המילה האחרונה."
מקור:
התנהגות פסיבית-אגרסיבית היא בעצם התנהגות מאוד אגרסיבית...
פאסיביות אגרסיביות מתבטאת בסדרה של התנהגויות הפוגעות באחרים: הענשה (למשל "טיפול בשתיקה") תוך אמונה עצמית כנה של פגיעות, נחיתות וקורבנויות.
התנהגות פסיבית אגרסיבית יכול לקבל צורות שונות, בתלות באדם ובסיטואציה, אך לרוב היא מתאפיינת בהתחמקות, תירוצים, שקרים, דחיינות, ציניות, סרקאזם ומענה מעורפל לשאלות ישירות ושמירת הזכות לומר את המילה האחרונה."
מקור: