7 תשובות
לא אוהבת מחמאות אוהבת מחמאות שבאמת חושבים עלי דברים שהם באמת אמת ולא סתם לתת לי הרגשה טובה
" איך אני מעריצה אנשים כמוך"
"כמה הייתי רוצה שיהיה לי גם את התכונה הזאת שיש אצלך..."
(ריגושים!)
אנונימי
שואל השאלה:
איזה יפה את!
אנונימית
תלוי. אני אוהבת לקבל מחמאות מאנשים קרובים עלי שיודעים להגיד לי את האמת בפנים! כי אז אני יודעת שמה שהם אומרים, נכון. אבל אם מישהו (שאני *לא* מכירה ממש טוב) אומר לי משהו כמו וואי את נדיבה אז אני מתייחסת לזה ברצינות רק אם אני באמת מרגישה שהייתי... נדיבה. =)
כזו שאתה מסתכל על הבן אדם אתה יודע שזה באלו מהלב!
את בן אדם טוב /נדיבה / חמודה
אנונימי
הכל חח:-))
אנונימית