4 תשובות
שואל השאלה:
נכון
אנונימי
כן אני מניחה שכן..
שואל השאלה:
שהסבתא והסבתא אחיות
אז הנכדים נקראים דרגה 2
אנונימי
מה זה דרגה שנייה