17 תשובות
חח מתה זה נכון
יש לי אייפון ואני קוראת לו ממי
אם הפלאפון ב5000 שקל היה אנדרואיד, עדיין היית מדברת?
חחח צודקתת
אשכרה הטלפון הכי מתקדם בעולם יותר זול מהחרא הזה
אשכרה הטלפון הכי מתקדם בעולם יותר זול מהחרא הזה
שואל השאלה:
^כן כי לא הייתי מבזבזת 5000 שקל על טלפון בשביל להיות כמו כולם
^כן כי לא הייתי מבזבזת 5000 שקל על טלפון בשביל להיות כמו כולם
אנונימית
כן זה מרתיח לפעמים אבל אין מה לעשות.
הטיעון של המצלמה בכלל הורג, מאחר ואם מסתכלים בבדיקות מעבדה, גלקסי לקח.
זה סתם בשביל הפוזה של הווייט גירל
הטיעון של המצלמה בכלל הורג, מאחר ואם מסתכלים בבדיקות מעבדה, גלקסי לקח.
זה סתם בשביל הפוזה של הווייט גירל
מישהו ביקש ממך להיות כמו כולם?
אנשים תמיד יבזבזו כסף על מותגים בכדי להרגיש שהם מעל כולם. זה הדור של היום.
אבל בהתחשב בעובדה שאפל זו החברה עם המכשירים המוגנים (או לפחות שחותרים להגנה) ביותר בעולם, המחיר הוא הגיוני לגמרי.
גם לך, אם היה ברשותך מותג כלשהו מאוד מצליח ששווה מיליונים על גבי מיליונים, לא היית מוכרת את המוצרים שלך ב10 שקל, אני צודק?
אנשים תמיד יבזבזו כסף על מותגים בכדי להרגיש שהם מעל כולם. זה הדור של היום.
אבל בהתחשב בעובדה שאפל זו החברה עם המכשירים המוגנים (או לפחות שחותרים להגנה) ביותר בעולם, המחיר הוא הגיוני לגמרי.
גם לך, אם היה ברשותך מותג כלשהו מאוד מצליח ששווה מיליונים על גבי מיליונים, לא היית מוכרת את המוצרים שלך ב10 שקל, אני צודק?
לא הייתי גם חזיר שמוכר אותו ב5,000 שקל...
"חזיר"
קודם כל תעבוד באפל ואז נראה אותך מדבר. ^
קודם כל תעבוד באפל ואז נראה אותך מדבר. ^
שואל השאלה:
לא חושבת ש6000 שקל זה מחיר הגיוני לטלפון בטח לא בגלל שההגנה שלו קצת יותר מתקדמת
לא חושבת ש6000 שקל זה מחיר הגיוני לטלפון בטח לא בגלל שההגנה שלו קצת יותר מתקדמת
אנונימית
דיי חזירי לקחת מחיר כזה לפלאפון שאפשר להוריד את המחיר שלו בצורה דרסטית.
זה לא קשור לעבודה באפל בכלל.
אם מישהו היה מבין פה דבר או שניים בפלאפונים, הוא היה מסכים שזה פלאפון דיי איכותי. גם אני מסכים עם זה. לצערי הרב ולא משנה באיזה צורה מסתכלים על זה, הוא לא שווה 5,000-6,000 שקל.
אז כן, זו חזירות
זה לא קשור לעבודה באפל בכלל.
אם מישהו היה מבין פה דבר או שניים בפלאפונים, הוא היה מסכים שזה פלאפון דיי איכותי. גם אני מסכים עם זה. לצערי הרב ולא משנה באיזה צורה מסתכלים על זה, הוא לא שווה 5,000-6,000 שקל.
אז כן, זו חזירות
שואל השאלה:
אני חושבת שמנהל חברת אפל מאוד חכם
מנצל ילדים תמימים שרק רוצים להיות כמו חברים שלהם ולא מבינים מה זה איכות בטלפון
אני חושבת שמנהל חברת אפל מאוד חכם
מנצל ילדים תמימים שרק רוצים להיות כמו חברים שלהם ולא מבינים מה זה איכות בטלפון
אנונימית
זה טלפון איכותי.
החומרה איכותית מאוד מאוד.
התוכנה מושקעת, והגיוני שזה ככה.
אני פשוט לא אוהב את הממשק המעפן הזה. מערכת יותר מדי סגורה וחסרת אופציות בעיני.
אי אפשר להתווכח על איכות, כי עובדתית הוא איכותי.
לעומת זאת, האיכות לא שווה את המחיר בשום פרופורציה. והממשק של מערכת ההפעלה לא לטעמי.. ולא לטעם הרבה אנשים
החומרה איכותית מאוד מאוד.
התוכנה מושקעת, והגיוני שזה ככה.
אני פשוט לא אוהב את הממשק המעפן הזה. מערכת יותר מדי סגורה וחסרת אופציות בעיני.
אי אפשר להתווכח על איכות, כי עובדתית הוא איכותי.
לעומת זאת, האיכות לא שווה את המחיר בשום פרופורציה. והממשק של מערכת ההפעלה לא לטעמי.. ולא לטעם הרבה אנשים
ועוד את מדברת עלינו שאנחנו מתנשאים.
טוב בסדר.
טוב בסדר.
את אפילו לא יודעת כמה הןא עולה
אייפון 11 הכי חדש שיצא לפני 4 ימים עולה 3000 שקל
ממש לא 6 כמו שרשמת
וכן עדיף להשקיע עוד 500 או 1000 שקל ולקנות טלפון איכותי שיחזיק לך ל3-4 שנים ולא גלקסי שתוך 3 חודשים נתקע
והיה לי גלקסי ואנדרואיד הרבה שנים אז תפעילי קצת היגיון ותשקיעי במשהו טוב
אייפון 11 הכי חדש שיצא לפני 4 ימים עולה 3000 שקל
ממש לא 6 כמו שרשמת
וכן עדיף להשקיע עוד 500 או 1000 שקל ולקנות טלפון איכותי שיחזיק לך ל3-4 שנים ולא גלקסי שתוך 3 חודשים נתקע
והיה לי גלקסי ואנדרואיד הרבה שנים אז תפעילי קצת היגיון ותשקיעי במשהו טוב
אני מתה ככ
אני לא אומרת שאייפון זה לא טלפון גרוע
הוא טלפון ממש סבבה ומתקדם
אבל אני ממש לא סובלת את המתנשאים האלו
יש לי חברה שלא מפסיקה להתנשא וזה מעיף לי את הסעיף ולא משנה כמה אני מעירה לה היא פשוט ממשיכה
כאילו
''תראי מה יש באייפון''
''תקשיבי אני באמת לא מבינה למה את עוד לא קונה אייפון,מה זה הגאלאקסי הנוראי הזה שלך,באמת שהייתי מעדיפה להיות עם אייפון 7 מאשר עם זה''
כאילו וואט
did i ask for your opinion?
אני לא אומרת שאייפון זה לא טלפון גרוע
הוא טלפון ממש סבבה ומתקדם
אבל אני ממש לא סובלת את המתנשאים האלו
יש לי חברה שלא מפסיקה להתנשא וזה מעיף לי את הסעיף ולא משנה כמה אני מעירה לה היא פשוט ממשיכה
כאילו
''תראי מה יש באייפון''
''תקשיבי אני באמת לא מבינה למה את עוד לא קונה אייפון,מה זה הגאלאקסי הנוראי הזה שלך,באמת שהייתי מעדיפה להיות עם אייפון 7 מאשר עם זה''
כאילו וואט
did i ask for your opinion?
בתור אחת שהייתה כל החיים עם אנדוראיד ועברה לאייפון השנה חייבת לציין שהמצלמה אכן הדבר המשמעותי ביותר גם בואו נגיד שלא הכי כיף להיות זאתי שאין לה אבל בתכלס באמת לא שווה חמשת אלפים שקל למה מי מת הבנו אייפון אייפון אבל שיבינו שיש אנשים שגם אם הם רוצים לקנות וואלה לא יבזבזו משכורת שלמה בשביל פאקינג טלפון