7 תשובות
זה ההתחלה של המחזור אבל לאחר מכן זה צריך להיות דם עם לא זה סתם הפרשות
זה מחזור, ככה זה בהתחלה
זה נורמאלי
גם לי זה היה חום הרבה זמן רק בחודש שעבר זה הפך לדימום זה נורמלי לחלוטין
שואל השאלה:
ומתי קיבלת בפעם הראשונה?
שואל השאלה:
זה נורמאלי שאני אפילו לא מרגישה את זה?
לא כואב לי הבטן, או הגב אני רק קצת עצבנית
זה בהתחלה נורמלי אבל בהמשך זה צריך להיות ממש דם