3 תשובות
אומן זה באוקראינה החרדים הולכים להתפלל שם בקברי צדיקים
תאמת שרוב החרדים הולכים לשם בשביל לעשות סמים אלכוהול וכאלה ובסוף הם הולכים לרבי נחמן בשביל יעני לבקש סליחה
אנונימי
יש חרדים שעולים לשם לראש השנה לקברו של רבי נחמן
אני אישית נגד לעלות לשם לדעתי זו עבודת אלילים