7 תשובות
רק את
חחח בול אני וואו ואני שונאת גם למדוד
אני שונאת למדוד כי אני תמיד בוכה בתא כי שום דבר לא יפה על הגוף המעוות שלי
אנונימית
אני שונאת את הקטע של הלמדוד במיוחד בחורף זה סיוט.
מעדיפה להזמין באינטרנט
אני גם לא סובלת קניות וקניונים, בהתחלה כייף אחרי חצי שעה אני מתייאשת ומנגסת לחזור הביתה כבר
שואל השאלה:
הקטע של למדוד זה בכלל נוראי יש תאי מדידה שזה חצי ווילון ורואים הכל

קרה לי מלא פעמים שוויתרתי בגלל התא מדידה
אנונימית
חח צודקת. פעם גבר פתח לי תוויליון