7 תשובות
זה ממש ממש קשה אבל אם אתה מרגיש שאתה מסוגל אז לך על זה:) בהצלחה:)
זה לא ממש ממש קשה לא צריך להגזים פיזיקה זה מקצוע שמתאים לאנשים מסויימים עם ראש ריאלי ורצון להבין מקרים, לתלמידים כאלה יותר קל להבין פיזיקה. אם אתה יותר בכיוון מדעי לך לכימיה וביולוגיה.
אנונימית
שואל השאלה:
אמ.. אני פחות מתעניין בביולוגיה, אבל פיזיקה ובמיוחד כימיה זה משהו שנורא מעניין אותי
אני התחלתי עכשיו פיזיקה בבית ספר מיוחד וביולוגיה+ חמש יחל אנגלית ומתמטיקה ופיזיקה ממש לא קל אני כרגע לא ממש הבנתי אבל לאט לאט מתחילים להבין... מה שידרבן אותי לעשות את הבחירה הזאת זה שעוד אנשים עשו את זה וזה אפשרי ושגם אני יכולה אם אני רוצה. וזה מה שאני אוהבת אז בחרתי את זה. מקסימום ב יא את יכולה להחליף לא סוף העולם
קשה אבל לא חייב להיות יותר מידי קשה או בלתי אפשרי. אני הרחבתי משהו דומה, 5 פיזיקה ו10 מחשבים (בנוסף ל5,5 מתמטיקה ואנגלית). המגמות ומתמטיקה היו הדברים שהכי דרשו ממני זמן והשקעה במהלך שנותיי בתיכון. זה גם הוסיף מלא שעות למערכת (בכיתה יא היה יום שסיימתי בשש ורבע בערב ורוב הימים היו ארבע-חמש אחרי צהרים).

אבל אחרי הכל לדעתי היה שווה את זה. אני בהחלט נהנתי והתעניינתי בכל המגמות שלי ובמתמטיקה ואנגלית, וסיימתי בית ספר עם ציונים מכובדים ביותר. כן, המקצועות דרשו ממני קצת יותר, יותר זמן, יותר השקעה, רצינות. אבל עם תכנון זמן נכון הרוב הלך חלק.

כמובן שהיו לי עליות וירידות. לדוגמה, כשרק התחלתי כיתה י די התקשתי בפיזיקה ואז ביא לקחתי את עצמי בידיים וסיימתי עם ממוצע 100, כנל לגבי מדעי המחשב, הייתה תקופה שלא השקעתי והציונים ממש ירדו ותקופה שממש השקעתי והייתי בקטע של זה ולמדתי בנוסף בבית וישבתי על קרוב ל100. תהיי מוכנה לקשיים אבל עם הכל אפשר להתמודד ולפחות עבורי, זה לא היה נורא בכלל, רק מעט עמוס לפעמים.
שואל השאלה:
תודה לכל מי שמשתף פה את מה שהוא חווה, אני חושב שאני אלך על זה ולא משנה כמה שאנשים אומרים לי שזה קשה אני אשקיע בזה את כל המאמץ
מעולה ! בהצלחה :)