11 תשובות
הצום בא ביחד גם עם לשמור ואסור טלפון
אסור, זה כמו להקפיד על בשר וחלב ולאכול חזיר
אנונימי
זה לא נורא
אהם אז מה הפואנטה בלצום זה כמו לעשות ברית מילה ואחר כך לאכול שרימס
יש עונש של כרת גם למי שעושה מלאכה.
זה תלוי במה שאת מאמינה,
בעיקרון לפי היהדות לא, אבל כל אחד מחליט שונה שבשביל עצמו
עכרונית לא אבל איש איש בדעתו יחיה
אסור להיות בטלפון בכיפור זה כאילו את לא שומרת
אם את עם טלפון, זה לא באמת נחשב לצום.
צום כיפור זה לא רק לא לאכול וזה
אז בעצם לא עשית כלום, אבל תעשי מה שבא לך
צום יכול להיות קשה, אם זה עוזר לך סבבה. רק קחי בחשבון שזה לא בעצם לצום