16 תשובות
לא הן לא אני שחיף והן לא ממש מתות עליי
אני לא אוהבת
זה לא תמיד נכון.
יש שיעדיפו שחיפים ויש כאלה שלא
זה לא נכון
ילד (ס)טיפוסי
זה לא בגלל שאתה שחיף
ולשאלה, כי ככה
אנונימית
זה לא נכון.
הן לא. אלוהים מאיפה אתם מסיקים את המסקנות האלה.. -_-
זה עניין להתחבר לאופי זה לא קשור שחיף או לא
איכס מה
מי אוהבת שחיפים?
אני ^
כי לדעתי זה חמוד
זה מה אני נמשכת אליו
זה תלוי בטעם שלהן.
אני אישית לא אוהבת שחיפים.
ההפך הוא הנכון בייב

בנות לא אוהבת שחיפים בכלל
כי זה חמוד
אנונימית
זה חמוד
וכיף רצח לחבק אותם