16 תשובות
לא הן לא אני שחיף והן לא ממש מתות עליי
אני לא אוהבת
זה לא תמיד נכון.
יש שיעדיפו שחיפים ויש כאלה שלא
יש שיעדיפו שחיפים ויש כאלה שלא
זה לא נכון
ילד (ס)טיפוסי
זה לא בגלל שאתה שחיף
ולשאלה, כי ככה
זה לא בגלל שאתה שחיף
ולשאלה, כי ככה
אנונימית
זה לא נכון.
הן לא. אלוהים מאיפה אתם מסיקים את המסקנות האלה.. -_-
זה עניין להתחבר לאופי זה לא קשור שחיף או לא
איכס מה
מי אוהבת שחיפים?
מי אוהבת שחיפים?
אני ^
כי לדעתי זה חמוד
זה מה אני נמשכת אליו
זה מה אני נמשכת אליו
זה תלוי בטעם שלהן.
אני אישית לא אוהבת שחיפים.
אני אישית לא אוהבת שחיפים.
ההפך הוא הנכון בייב
בנות לא אוהבת שחיפים בכלל
בנות לא אוהבת שחיפים בכלל
כי זה חמוד
אנונימית
למה? זה מגעיל
זה חמוד
וכיף רצח לחבק אותם
וכיף רצח לחבק אותם
באותו הנושא: