7 תשובות
לא אפסול אל תגזימי ...

אבל כן אעדיף שיער חלק/גלי זה ממש יפה לדעתי פשוט
לא אפסול אבל כן מעדיף
כי הם אוהבים ללטף את הראש ועם שיער מתולתל לא נוח והם נמשכים לחלק
אני מתה על תלתלים זה מושלם
אנונימית
מה אכפת לך מה הם אוהבים או לא? חוץ מזה שהבנים בסטיפס זה לא כולם, אני מתולתלת ומאוהבת בתלתלים שלי.
זאת המשיכה שלהם
מה
כי זה מה שיפה
וכן כפרה אני עם סטנדרטים גבוהים רצח אין לך סיכוי איתי אלא אם כן תעשי החלקה
אנונימי