8 תשובות
סטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
fxp זה חרא אז אין למה לשאול בכלל חח
fxp זה חרא אז אין למה לשאול בכלל חח
אנונימי
סטיפס
סטיפס.
בסטיפס יש הרבה תשובות ללא מענה, הרוב פה בני נוער שלא מבינים הרבה דברים. באסקפיפל תמיד יש מענה והאנשים שם בדרך כלל 16+. אבל מצד שני אי אפשר לתקשר שם עם משתמשים.
מבחינת עזרה אמיתית אסקפיפל מנצח.
מבחינת עזרה אמיתית אסקפיפל מנצח.
סטיפס
סטיפס
ללא ספק אסק פיפל
באותו הנושא: